måndag 9 maj 2011

SLUTET NÄRMAR SIG

SLUTET NÄRMAR SIG.... för Fredric Gunves handledning.

Skriv ett sammanfattande blogg inlägg.


Hej alla.
Snart har gestaltnings-perioden gått och presentationsdagen är här. Men innan dess vill jag att ni, till handledningsträffen den 18 maj, skriver ett sammanfattande blogginlägg av det gestaltnings-arbete som ni har gjort. Försök att kortfattat besvara frågorna vad, hur och varför du har gjort det arbete som du har gjort. Presentera utvecklingen som har skett under gestaltnings-perioden. Hur började du och hur kommer slutresultatet att ta sitt uttryck? Vad har du lärt dig under arbetets gång?


Jag tänker mig ett inlägg där ni i text verbaliserar processen och resultatet. Det här är både för att jag ska se hur ni tänker om det arbete som ni har gjort, men även en förberedelse (och träning) inför ”försvarandet” av den gestaltning ni har gjort.


Jag är stolt och glad att få arbeta med er.
Hälsningar Fredric Gunve.



http://www.youtube.com/watch?v=4adGu72tY-0&NR=1





1 kommentar: